30 december | shopping med Ida

Vart en toppendag fram tills nu.
Åkte till marieberg i förmiddags tillsammans med Ida. :) Där har vi vart hos frissan båda två, och sen shoppat runt på rean. Lyckade köp tycker jag allt. :)
Lyckades dessutom få byta det där felpakiterade touch-skyddet till mobilen. Utan kvitto! Var visst inte dne första som fått fel skydd. ;) Så ska försöka montera det här om en stund. Alltid lika spännande att få det bra. Vilket jag inte lyckades med sist!

Sen jag kom hem har jag plockat lite här hemma samt lagat mat.
Ska fortsätta med det såfort huvudvärken släpper. Gaaw, måste göra något. Mitt humör är ungefär lika trevligt som en uppretad geting just nu pga ett visst besked. Att jag alltid lyckas?!

Men nu ska jag invänta ett trevligt samtal iallafall.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för härlig dag <3



men vad händer? du måste berätta idag!



kraaaam

2010-12-31 * 10:45:51


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0