3 december | mobilabstinens!?

Usch, jag är för beroende av min telefon!
Vid lunch idag lyckades jag spärra den, på något jävla sätt. Ingen aning om hur det gick till men plötsligt så funkade inte min vanliga pinkod?! Och som ni säkert förstår har jag ingen aning om vart jag gjort av min PUK-kod. Fick fan hjärtklappning när jag insåg att jag inte hade någon mobil. Det är banne mig illa! Vart på dåligt humör hela eftermiddagen och de på jobbet har mobbat sönder mig! :(

Men for in till marieberg efter jobbet och har fixat ett nytt kort. Samma nummer och allt men ett nytt simkort helt enkelt. Sitter just nu och väntar på att telefonen ska tas upp på nätet. Kunde ta upp emot en dag! Så jag sitter ensam för er som vet ikväll. Bara att knacka på om ni vill. Finns på Facebook & msn om inte annat.
Har köpt snacks så ska tröstäta framför en film eller två och gosa med mina djur. Kanske är nyttigt det här för mig? ;)

För övrigt är det bra. haft avvänjning idag och tror vi fick riktigt bra vikter. :) Kul med stora grisar.
Men nu är en ny grupp suggor uppe i BB och grisningen drar igång mån-tis någon gång. Spännade!

Men vet ni vad, hihi, jag måste berätta en sak. Alltså ibland undrar man ju hur det står till i hjärnkontoret.
Igår kväll efter att jag bloggat lagade jag lite mat och la mig i soffan. Somnade såklart. Vad annars liksom?
Hörde långt bort i sömnen att det rasslade med tallrikar och insåg att någon av katterna stod på bordet och norpade matrester varav jag halvsovande slänger mig efter katten för att jaga iväg den, far ner i golvet efter den och får nästan tag i honom samtidigt som jag slåt huvudet (!) i tv-bänken och började blöda. x'D HAHA Gud alltså. vem gör sånt?! Så idag har jag en fin bula i pannan som gör ont. :) Nice va?
Men katten har inte vart något mer på bordet åtminstonde! ;)

Jaja, så kan det vara.
Nu ska jag duscha, laga mat och ta helg!
// Emma



Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du får börja använda hjälm hemma, kattjakten låter farlig :)



jo mobillös är ingen hit, därför har jag två.



icke mobilberoende

2010-12-03 * 22:00:39
Postat av: Anonym

Svar Till Jimmy: Jo det är nog dags för mig att börja tänka på min egen säkerhet. ;)



Kanske vore något. En i reserv. ;) haha

2010-12-03 * 23:04:55


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0