20 december | vänner som består

Vafan! Fyra dagar kvar till julaton! Vart tar tiden vägen?! Vart sitter pausknappen?? Jag hinner inte med, inte handlat en enda julklapp än. Lite smått panik. :/ Buhu..
Får fixa det nu i dagarna, men tänk vad bra om man fick lön innan. :O
Jaja, får skjuta upp problemet ett tag till. Har ju funkat hittills. ;)

Måndag idag, alltså dags för jobb.
Var allmänt rörigt idag. Diarrér högt & lågt i BB, skitigt som tusan och sen så hade fodret stått still sne igår kväll så fodret var försenat hela dagen. Värdelöst!
Nu lär ju ännu fler suggor sluta ge fullt med di. Så hejdå bra omgång. :(
Men på eftermiddagen så hjälptes jag & kollegan åt att vaccinera. Det gick iallafall bra. :)

PÅ eftrmiddagen var det tjejsnack. Otroligt skönt att reda upp saker & ting. :) Känns skitbra nu.
Glad att jag har er flickor. Ni betyder så fruktansvärt mycket. Älskar er! <3

Nu ska jag natta djuren, sen lägga mig och sova.
Natti på er.
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0