16 december | krasslig i snöyran

Usch, gjorde ett försök imorse men orkade inte. Så gjorde av allt jag skulle sen åkte jag hem strax innan lunch. Ont i huvudet, täppt i näsan & ont i halsen. Välkommen förkylning. Ingen feber ännu ialalfall. Skönt det.

Dessutom måste jag städa idag. Måste bli klar! Så funderar på att hoppa in i duschen en snabbis, sen sova någon timme för att sedan ta tag i allt här hemma. Någon som vill skänka lite ork?
Skulle ju dessutom till gustavsvik och simma med Malin idag. Det får vi nog hoppa. Dels eftersom jag mår som jag mår och sen är ju vädret & väglaget inte så smickrande. Kör helst inte mer än nödvändigt när det är såhär.

Men hörrni. Seriöst?! Var inte detta sämsta säsongen av Bonde söker fru ever?! Tråkiga bönder och inget hände ju! Tror bonde söker fru har passerat sina glansdagar i Tv-rutan. :/ Jag som alltid älskat det!
Men men.. :(

Ser fram emot imorgon!
Nu ska jag ta tag i mig själv. Duschen nästa.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Laks

Vad kul det var att se en annan blogg som också prioriterar djur i sin headern X) snyggt! :)

2010-12-18 * 16:55:52
URL: http://laks.webblogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba

Svar: jadu. ;) djur är ju bra ;)

2010-12-18 * 17:32:26
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0