15 december | på väg att bli sjuk?

Usch, mår inget vidare. Huvudvärk & ont i halsen. :( Skulle bara vilja gå och lägga mig. Men nejdå, har ju bokat tvättstugan om två timmar! Ska laga mig lite mat, sen försöka somna någon timme. Usch, hatar att må såhär. Hoppas hoppas hoppas jag inte blir sjuk!

Gårdagens besked från en viss person kom som en smärre chock. Usch, hatar att såra människor som inte förtjänar det. Förlåt. Ibland hatar jag verkligen att vara jag.

Flytit på på jobbet som vanligt. Passar mig utmärkt med hur arbetsuppgifterna är uppdelade nu. Ingen stress & man kan lägga ner sin själ i det man gör.
Hann också vaccinera ett hundratal gyltor åt Theresa också. :)
På eftermiddagen kom våran rådgivare förbi och frågade lite om förra grisningsgruppen osv. Var skönt att få ur sig lite saker. hm.

Men jösses vad trött jag är. Längtar verkligen efter helg! Få sova utan att det förbannade väckarklockan ringer! Imorse vaknade jag 7min innan klockan skulle ringa. Ville bara gråta. xD haha. Vafan liksom?!
Och halt som fan är det på vägarna, ingen bra kombo när man har lite bråttom på morgonen. Illa.
men orkar inte gå upp i tid! ;)

Nej vad jag klagar. Nu ska jag laga mat och umgås med mina djur lite.
Sen tvätta & städa! Sen är det ju Bonde söker fru & greys!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0