11 december | ny bloggdesign

Hej folket!
Har ni sett? Ny layout här på bloggen. Det var väl på tiden? Vad tycks?
Den är inte så seriös, slängde ihop något bara för jag var urtrött på den gamla. Men det får väl duga för tillfället enligt mig.

Sitter med ryggont. Usch, måste fixa tid hos Rolf igen så ha får knaka rätt mig. Tyngre och tyngre att jobba och har redan börjat sova sämre. Ska ringa honom på måndag om jag kommer ihåg. Kan ju alltid hoppas att han har en tid innan jul. Hehe..

Jobbat idag då. Var väldigt halt efter nattens snöfall, då inga plogbilar hunnit ut!
Gick bra med grisarna och allt flöt på som det skulle. Hade slagsmål med en sugga som höll på att bita mig i benet. Hade sönder en raka.. :( Dumma sugga! Höll för fan på att bli en knäskål fattigare!
Men sånt som händer. ;)
Nya tag imorgon.

Nu ska jag laga mig lite mat, sen försöka ta tag i städningen.
Suck! Jag vill inte, jag orkar inte. Jag är för lat! Men jag måste.. kämpa Emma.
Bjuder på två dagsfärska bilder på katterna. De börjar bli stora nu!
// Emma

Vill också påpeka att jag fyller år om exakt en månad! :D

Kommentarer
Postat av: Bina

Super snyggt :)

2010-12-11 * 20:50:58
URL: http://biinanordsvenskt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ser toppen ut!!!

2010-12-11 * 22:59:47
Postat av: Anonym

Grymt snygg bloggdesign! Åh, jag är avundsjuk för att du är så duktig! :)

2010-12-12 * 13:06:03
Postat av: emelie

SNYGGT!!! :D

KUL med lite förändring! =)

2010-12-12 * 20:23:43
URL: http://dansantakossan.blogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba

Svar: Tack alla!

2010-12-12 * 23:12:27
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0