7 augusti | sliten efter gropafesten

Hej gott folk. Här har ni en sliten Emma. Inte bra att ha en arbetskollega som får för sig att supa än under bordet. Fy fan vilken kväll det var igår, jag som inte är van att dricka var hyffsat dragen igår vill jag lova. Haha förfest hemma hos theresa först med grillning med trevligt folk. Theresa hällde i mig både det ena och det andra med hjälp från de andra, inte bra att vara yngst. När vi sen skulle bort till gropafesten snurrade hela min värld och har sett nu idag på alla sms jag skickade att jag inte var i nycktert tillstånd. xD Herregud jag trodde verkligen jag stavade bra. ;)

På gropafesten var det askul. Glömde mitt legg men kom in ändå med seriöst prat och hjälp av theresas eddie. haha klockrent!
Dansade med div folk, gjorde så en kille typ bröt ihop tillsammans med theresa när vi fick honom att tro att vi var ett lesbiskt par som stod för "one night stand only" x'D Så roligt var det!
Sen hände väl vissa grejer jag helst sluppit, vilket jag kommer få äta upp en lång tid framöver. Totalt fel karl efter mig! Såååå fel fel fel! Usch blä!

Men som sagt var en jävligt kul kväll och idag är jag ungefär lika pigg som en sengångare. Blev mc donken med theresa & co och nu är jag hemma. Ska hoppa in i duschen, sova en stund sen kommer malin :) <3

Imorgon bio med andreas. ^^ hihi
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

2010-08-07 * 23:16:22
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Börjar med att tacka för kommentaren. Känns skönt eftersom jag vet att du menar när du skiver att du lider med mig. Känns för jäkla tungt i mellanåt och då känner man sig så totalt vilsen och ensam, men det går väl över antar jag och hoppas jag. Om inlägget: Kul och höra att du lever livet och mår bra emma! :) Fortsätt så! Och, har du klippt dig eller gjort något med håret! Fina bilder iaf :D Kramar

2010-08-07 * 23:18:21
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Odd Tinna

Låter jätte kul :D

Och vad fin du var!!

Vad är gropafesten förresten? x)

kram!

2010-08-08 * 14:49:13
URL: http://oddtinna.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0