3 augusti | full fart idag

Idag har det vart en lång dag. Känns som den varit väldigt intensiv fast ändå inte gjort så mycket. :)
Jobbade ju såklart. Satt halva förmiddagen och räknade ihop hur mycket medicin som gått åt under den tid det gått sen våran gårdsveterinär var ute sist. Hjärngyma vill jag lova. Räkna ut mängd, antal grisar och vad de behandlats med och hur länge och för vad och bla bla bla. ;) Suck vad tråkigt det är!

Sen åkte jag hem vid lunch, Bina var hemma. Min rödtott. <3 Jag lagade lite mat och sen somnade jag i soffan när jag käkat. Power nap är alltid lika bra. ;) Bina väckte mig vid tre och vi for till marieberg där jag klippte min lugg lite då den växt ut så, sen handlade jag present åt lillebror som fyller år idag. :)
Plockade upp syster och åkte sen hem till askersund och firade bror. Trevligt!
Vi träffade också Emma <3 Var så länge sen! Vi tog en liten promenad och bara prata skit. <3

Sugen på att ta pålle på foder. ^^ Bina? (A)
Nä nu ska jag umgås med henne, blir väl sex and the city snart. :D
// Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Himla längesen, vå får ta och träffas snart igen! <3

2010-08-03 * 22:48:20
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0