27 augusti | soft dag

Här sitter jag, ont som fan i hela kroppen efter gårdagen. Zindy är nog lite mör hon med. Usch alltså.
Men men vi lever ju, det är huvudsaken.
Andreas var jättegullig & kom hem till mig igår kväll. Han tyckte så synd om mig när jag gjort mig illa att han bad om att få komma. Tur var väl det då jag hade så ont i benet att jag inte kunde/ville köra hem. Så bilen står kvar i mosås. hemma hos Ida.

Andreas och jag tillbringade iallafall kvällen i soffan och kollade på diverse såpor och realityserier på TV innan vi gick och la oss. Vid ett halv tv kom en full bina inklampandes genom dörren och visade upp en fin p-böter hennes bil fått under natten. ;) Inte roligt haha.

Imorse vaknade jag av att folk skickade sms. Främst bina som skickade massa sms om hur ensam och bakis hon var. ;) Så klev upp och hjälpte henne flytta bilen.
Vid lunch var vi alla så hungriga och uttråkade att vi åkte till brändåsen och käkade på mc donken, nyttiga som vi är. ;D haha

Nu sitter jag och tömmer minneskortet till mobilen, bara 10min kvar. ;) Sen ska vi åka. Jag ska hem till andreas och titta hur han bor och sen hem till bina där jag ska tillbringa någr dagar. Ska försöka hälsa på mina kissar också. <3 På något magiskt sätt ska jag också hinna med att städa,tvätta, handla och åka hem till mamma. xD Kan bli spännade det här. ;)

Men nu ska jag göra mig klar för att åka.
Ska även väcka Bina som somnat i soffan.
På bild binas söta vovve sammy som bott här några dagar.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Bina

Det är jag och min vanliga tur det handlar om xD HAHA

2010-08-29 * 20:49:15
URL: http://biinanordsvenskt.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0