1 augusti | ny månad, & tankar som far

Jaha då var det ny månad igen då. Konstigt vad tiden flyger fram. Som vanligt hänger man inte med. Men har slutat bry mig.. väntar bara på den där vändningen.

Haft en helt okej dag. Blev sent hos bonde igår. Vi kom inte hem fören fyra någon gång. Fick iallafall sovsällskap av Bina & Rickard. :) Så har umgåts med dem hela dagen.
Drog med dem till eskilstuna och hälsade på smilla eftersom jag skulle lämna över lite papper och få betalt osv. Mina goa smilla, vad fin hon är. Kände hur saknaden riktigt sög tag i mig, men hon har det så himla bra. Såg hur lycklig hon var. Lilla snuttan. <3 Hon var på mig som attan och skulle pussa och leka. <3

Sen har vi sprungit runt på marieberg. Käkat sen lunch på ikea och shoppat lite. :) Trevligt.
Sen åkte vi och hyrde några filmer och har just nu filmkväll med ben & jerry´s som hedersgäst. ;) mums!
Just nu rullar Snabba cash. Ska återvända till soffan tänkte jag. Dock lite trött så tänkte att bloggen kunde pigga upp mig. ;)

Imorgon är det jobb igen. Kommer vara såå trött.
Men ni får ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Odd Tinna

Vad underbart ändå att hon fortfarande finns kvar så att du kan hälsa på henne. Så att hon inte försvann helt ur ditt liv :) <3

2010-08-03 * 10:03:41
URL: http://oddtinna.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0