17 april: fartfylld dag

Ännu en gång sitter jag långt efter midnatt och skriver. Nu har klockan tillomed hunnit passera ett och jag är inte i säng. Illa. Behöver sova! men är nyhemkommen från åsbro där det vart tjejmiddag hos malin tillsammans med Ida. :) Vi har haft det jättetrevligt med en jättego tacopaj som malin gjort och sne kladdkaka efter det. MUMS!

Under dagen så har jag även hunnit med att rida, trots att det har blåst halv storm. Jag avskyr verkligen att rida när det blåser kraftigt. >.<
Red agge på hans gamla bett som jag fick med när han kom till mig. Han gick inte alls bra på det! Så imorgon blir det gummibettet igen. Tror jag ska longera honom imorgon. Dels för att det var länge sen men främst för att hästviskaren kommer i morgon eftermiddag. Ska bli så sjukt spännande och se om det är bluff eller inte. :D

Annars gick ridturen bra, Linda körde Storm för första gången idag också. :) Såg jättebra ut. :) Sen avsluta hon med lek nere på ridbanan. :P

Men nu ska jag verkligen sova, ska brumma till marieberg
imorgon & köpa skor och sen blir det stallet. Godnatt!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men händer det mkt så rinner tiden iväg fort också, spec när man har roligt :)



Du får komma hit nån dag så får du prova min buse ;) Han är jättesnäll!

2010-04-18 * 08:15:40
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Lillasoffiaah:).

Hejhej! :)<3.

Tror du att du kan göra lite reklam elr säga till folk att dom ska gå in på min blogg och kommnentera?:)<3 Skulle verkligen uppskatta det!

Jätte fin blogg:).

Puss&Kram!

2010-04-18 * 12:55:14
URL: http://lillasoffiaah.blogg.se/
Postat av: Emma || Nikoba

Svar Lovisa: men jag tycker allt går för fort. >,< tiden borde gå långsamt när man har roligt så att man kan njuta lääääänge <3



Såklart jag ska komma! :O Vi måste bestämma en dag. punkt slut!

2010-04-18 * 15:26:28
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0