9 september

Rapport från dalarna då, eller rättare sagt borlänge. :) Nyss kommit hem från monicas dotters bröllop. Både hon och brudgummen var superfina. Älskade michelles klänning alltså. superfin! När jag fått över alla bilder i datorn ska jag lägga in några bilder så ni får se. :)) Det var ett borgligt brlöpp så vi var utomhus. :) Mitt första borgliga brölopp. Det var fint men tror det där tradionella "bröllop i kyrka" passar mig bätttre. Men smaken är som baken jue. :D

Resan hit gick bra. Dock var jag dyngtrött större delen av resan ;) Tur att det är enkel väg höhö. Lämnade av transporten hos jonas och fick se en glimt av agge i hagen. <3 <3  imorgon blir han miiiiiiiiin! <3 fick dock höra att jonas inte fått in några pengarsom jag skickade förra veckan och nu såg jag på internetbanken att det inte gått iväg??????? jävla bank. aja får ta ut kontant imorgon om jag lyckas hitta någon bankomat :O ojoj kl. nio ska jag iallafall vara på sellnäs och provrida osv. :)

Nu ska vi sova :)) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

ihhhh imorgon är de daags :D

2009-09-09 * 21:53:18
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Usch vad avis ja blir på dig xD jag vill också ha häst juu! :D en vacker dag SKA ja ha det också ;)

2009-09-09 * 22:24:41


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0