21 september - hovis & packat godis

Jaha, som vanligt försvann dagen utan att man riktigt hängde med. ;) Vakna hemma i sänna, fick frukost på sängen som avnjöts till en film i sängen. :) Mysigt. Hovis ringde och sa att han kunde komma vid två så vi får mycket ritkigt iväg till stallet då. Puke fick sin nya sko och sen så gick jag och älskling in till monica och packade godis. Fick väl klart ungefär halva idag. :) Hoppas han kan & vill följa med ut imorgon med. Vi var ett bra team. :D

 Efter det hämta vi upp emils farsa i kumla och drog till marieberg och handlade mat samt käka på mc donkan. :P Nyttiga som vanligt haha
Nu på kvällen har vi åter igen tittat på en film samt att jag färgat älsklings hår xD mörkbrunt ska det föreställa ;) min första färgning jag gör så vi får väl se hur det blir ;) höhö

imorgon ska jag försöka hinna motionera alla hästar. phu! Emil kanske kan ta storm åt mig. xD haha puke ska ut och röra på fläsket kan jag lova! :O blivit asfet nu! :( :( :(

Jaja, nu ska jag gå och pussa på emil. han är sur på våran dator som krånglar så får väl muntra upp honom lite som den snälla flickvän jag är ;)
// Emma

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin design du fixat :)

2009-09-22 * 11:09:12
URL: http://eliisplace.blogg.se/
Postat av: Agnes

Va höstig och fin design ämma ! <3

2009-09-22 * 21:59:51
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Jossie

Gud va fin design du gjort, återigen ;) Du funderar inte att jobba med något liknande? :) Kul att läsa din blogg, fastän jag inte kommenterar så läser jag. Det verkar inte gå så där jättebra med Aegir, men det kommer. Det gör det alltid. Och då kommer det vara en sån härlig känsla. :D

Ta hand om dig,

kramar

2009-09-23 * 08:26:08
Postat av: ämma

Svar till Jossie: Tack, kul att höra. :D Haha nä så duktig är jag inte. x)

Nä det går inte super, alltså tror jag går lite för fort fram. Jag har ju knappt haft honom två veckor lixom men det kommer. :))

Ta hand om dig med! Kram!

2009-09-23 * 09:34:55
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Önskar att jag kunde hjälpa till lite med hästarna :/

2009-09-24 * 09:46:19
Postat av: ämma

det hade vart superkul lovisa :(

2009-09-24 * 21:01:02
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0