4 novoember | första snön då

Jisses vilken dag, eller något. hehe känns som min lilla hjärna fått punka av allt jag gjort. x) Jobbade till lunch och hade planerat att hämta upp Ida så vi kunde sticka och rida men tydligen bestämde sig den första snön komma vilket fick både jag och ida och frysa ihjäl av tanken att sitta på en hästrygg i snålblåsten med piskande små snöflingor i ansiktet. brr! Så sket i det och åkte till marieberg och fikade. Massa gott eftersom jag inte käkat någon lunch. :O

Vi for dessutom omkring som yra höns för att få tag i diverse saker jag ska ha för att bygga inredningen till mina kommande råttor. x) Blev grymt nyfikna på hur de såg ut så åkte ut till kvinnersta och mötte upp eva som visade de mest bedårande råttbebisar! Så jävla fina! :D Så nu ida skaffar du också va? ;D haha

Efter kvinnersta snurrade vi runt inne i öebro för att få tag i en parkering vilket slutade mindre lyckat. xD MÅSTE lära mig fickparkera haha xD Målet var tropic zoo dårå. :) Jag typ satte an av de nyaställda i klistret då han inte ens visste att råttor ska ha bomatrial o.O Så här löd våran konversation typ.

Killen som jobbade där: HEJ vill ni ha hjälp med något.
jag & Ida: Nä vi kollar bara
jag: Jo förresten, jag ska köpa råttor och undrar om det är bäst med halm eller hö ill dem.
Killen: ehm .. de äter ju inte hö
jag: nä jag vet men de ska ju ha bomatrial av flätbar struktur.
Killen: hum det ehm vet jag inte.. det måste dem inte..
jag: Det står enligt L80:n att de ska ha det..
Killen: jaha det vet jag inget om.. vi här har hus till våra, höet är ju för kanin och marsvin som måste äta det
jag: Jo jag vet..
Killen: men den frågan kan ni ställa han där borta för jag är ny på jobbet höhö..
jag: okej.. tack då.

FJANT! O.o Ofta man jobbar i en djuraffär och inte veta basic om det man säljer o.O suck.
jaja sen så drog vi till ikea och kika lite samt att ida köpte ett gosedjur som kaia ska få bita sönder. x) hehe
jag hittade en grymt snygg tv-bänk. :D
Efter att ha lämnat av Ida hemma hos sig och fått en ok om hundlydnad *tack* åkte jag hem där raraste älsk fixat både kvällsmat och matlåda åt mig. <3 Min ängel!

På torsdag kommer jonas. ska ha lektion för honom. tänkte också ta med mig puke och rida dressyr på banan med honom. :)) najs! Verkar som jag får låna en hästtransport av lovisa. <3 tack!! hoppas det funkar bara :))

Nu ska jag sova! ensam på jobbet tills på måndag :O ojoj..
// Emma

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för en toppendag!!!! :D

och tänka sig, jag fick igång symaskinen själv, så här ska sys halsband! vi måste fixa något snyggt åt din blivande ju ;)

2009-11-04 * 21:49:35
Postat av: Lovisa

Om allt går som det ska så får du självklart låna den! <3 Säg bara till så kan du få låna den när du vill :)<3

2009-11-05 * 14:07:49
Postat av: Lovisa W

Hehe bra att ta in folk som inte kan svara på såna frågor xD

2009-11-06 * 19:56:19


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0