23 november | råttbebisar

Efter en skön helg hemma hos mamma och pappa är jag åter hemma i kumla. Emil och jag har virrat omkring i diverse butiker idag och kollat på möbler till lägenheten. Kommer fan inte bli billigt.. men som det lät på mamma så kommer de hjälpa oss lite. Kan behövas just nu. kul att det nalkas julklappsinköp också.. suck! Helvetesmånad!

Men något som lyst upp min dag är två små pälsbollar på fyra veckor som flyttat hem till oss. Nämligen två råtthonor som för tillfället är namnlösa men ack så söta! En svartvit jättefin flicka och hennes ljusgråa syster som är lite udda då hon har ett rött och ett svart öga. ;D var emil som tyckte vi skulle ha henne så hon fick det bli, hängde ju också lite på att båda två var väldigt lugna och fina att pyssa med. :) jag tycker iallafall väldigt mycket om "min" svart/vita tjej. ^^ Såhimla lugn och fin än å slänge. :) Båda har suttit och sovit på min axel en stund nu då de bara gömde sig i huset och nu kom de igång och utforska buren lite. ^^ Sötnosar! Bild kan ni se här nedan. :))

Imorgon blir det griselmia med jobbet! Ska faktiskt bli roligt, dock är det ju en bit att åka till jönköping.
Nu ska jag återgå till att vänta på älsklingen som jobbar. Saknar honom saom tusan nu bara för man vart med varandra så mycket under några dagar. xD Illa! Får väl pussa lite på råttorna. ^^

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aaw va söta råttisbebisar :D <3

2009-11-24 * 22:27:15
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0