21 november | dags att blogga

dags för mig att blogga lite då, vart på väg flera gånger de senaste dagarna men sen av någon anledning inte orkat iallafall. ;)
Som ni kan läsa på förra inlägget har jag ju vart och vaccinerat mig mot svininfluensan nu. Hade inte alls tänkt att göra det men var så illa tvungen via jobbet. Så nu är det gjort, och JA jag tycker hela grejen med svininfluensan är överdriven till max precis som fågelinfluensan. Världen kommer inte gå under ! Jisses..

Annars rullar allt på, rider så ofta jag hinner vilket oftaste blir på helgerna. Jag väntar spänt på att snälla johanna ska få tid att komma och klippa aegir som blir tok för svettig av all päls nu. :) Ridningen går ritkigt bra med honom nu. Var nog bra att ha en lektion för jonas, men ska försöka hitta någon annan tränare att rida för nu inom en snar framtid så vi färskar upp minnet ännu mer. :)

Igår så var Ida & jag ute på aegir och puke. Vi möttes av tre riktiga lermonster i hagen. Gud vad jag hatar denna tid på hösten! blööö! Vi var iallafall ute och for i skogen och stackars ida har fått möta den testande puke ;) haha blev irriterad på honom och hopppade själv upp på vägen hem och tillomed med mig bråka han! haha dags för ett dressyrpass i helgen ;)
Annars är det planerat att ta en långtur på måndag, om nu vädret håller i sig. Såklart bara för att jag är hemma hos mamma och pappa idag så är det skitfint väder.. kul? nej.

Har suttit och pysslat lite med ett youtubekonto nu på förmiddagen där jag lagt upp småfilmer fårn mobilen på typ hästarna och lite grisar bla. :) Ta en titt om ni vill. :D Nikoba1 heter jag där iallafall. :)

Ha det toppen alla !
// Emma



  

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kan du bara rida på helgerna?

2009-11-21 * 22:13:18
Postat av: ämma

och du är ?

2009-11-21 * 22:29:15
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Ida

tack du underbara som låter mig följa med <3

2009-11-22 * 20:42:09
URL: http://kinesbus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Usch.. hatar också såna här höstdagar :S lerigt och kladdigt :(

2009-11-22 * 21:59:11
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0