11 november | tröttare än tröttast

Jag bokstavligt kräks över hur utmattad jag känner mig. Höstmörkret i kombination med att jag jobbat över en vecka i streck sätter verkligen sina spår. Finns inget hellre jag önskar nu än att få sova utan en väckarklocka som ringer, stiga upp och åka ut till stallet och ta en riktig långtur!

Hade kurs idag igen. Denna gång om gyltuppfödning och rekrytering. Riktigt intressant trots att jag hört mycket så får man en mer helhetsbild när någon berättar sådär. :) Mycket trevligt folk också. :D Känns så bra att vara delaktig. :) Nästa vecka är det elmia som gäller. ;) 3 grisseminarium som ska avverkas under en dag. ;) Blir säkert kul med kollegorna. ^^ Sen planeras en bodaborg dag också. xD haha

Men imorgon är jag ledig. Får tillomed sovmorgon.. till klockan o7.oo.. sen ska jag fixa iordning allt för att ta med hästarna till sannahed. först rida puke sen agge då jonas kommer vid tio. inte ridit agge på säkert en vecka. känns ju jävligt bra att ha lektion då men är väl närmast tvingad.. >.< men det blir säkert bra. Dessutom har jag börjat kika runt efter stallplats.. funkar inte som det är nu. Måste åtmisntonde ha en vettig ridbana med belysning om jag ska kunna ha kvar agge för jag hinner inte rida pga de korta dagarna! Vi får väl se vart det leder. :/

men nu ska jag kryap ned i sängen, så trött att ögonen snart tappar fästet och ploppar ut vilket vi inte vill vara med om. ;)
// Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att det är lärorikt med utbildningarna :) Tänkte bara att det är bara att du hör av dig om du vill ha hjälp och sällskap imorn i stallet :)

2009-11-11 * 22:21:32
Postat av: ämma

det är bara att komma till sannahed mellan 9-10 om du vill kolla. :)

2009-11-12 * 07:34:39
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns ledig stallplats där han stod förra året med emelie.

2009-11-13 * 07:26:03
Postat av: ämma

Jag tyckte väl att det såg ut så. :)

2009-11-13 * 17:26:17
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Hoppas du hittar en stallplats som du trivs med :)

2009-11-17 * 21:54:40
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0