9 maj

Oj vad det blåser ute. halv storm. haha kul jag som ska iväg till stallet och rida nu snart ;) kommer väl blåsa bort. fast har starka funderingar på att hålla mig på banan och tömköra eller någe. :) vi får se :D

Var några dagar sen jag skrev. inte känt att jag haft tid att sitta ned och skriva fast jag egentligen haft all tid i världen? :) så kan det vara ibland. eller hur?

det som hänt sen sist är väl inte så mycket. fick svar från agges ägare i typ onsdags kväll eller någe. fått jonas nummer så ska ringa honom nästa vecka. gud jag som h a t a r att ringa främlingar xD gud hur ska det gå? xD men det får jag klara av, vad som helst för aggebagge <3

Har också mejlat Höstglädjens kennel och lämnt valpintresse på två kullar. :) en som kommer nu i sommar och en som kommer till nyår. :) spännade va? :D

även fått klart projektarbetet. bara att slänga ihop resten av powerpointpresentationen också. redovisning på tis! help! får ont i magen bara av att tänka på det. har också fått klart temearbetet om kaniner som jag hade låg restande från ettan, ;) snacka om rest hehe. fått undan det mesta nu, jobbade av de nya religionsuppgifterna fort som fan för att få jobba med rester på dom lektionerna som var utsatta för dom. :D känns bra. det största problemet nu är projekt&företagande. känns inte direkt kul att ha ett IG i betyget men jag vet inte om jag pallar med den, speciellt inte nu som jag vill få bra betyg i naturkunskapen.. :/ aja vi får se. :)

idag så har jag iallafall vart iväg och jobbat på skolan. slöade som fan, ingen ork någonstans men blev klar i tid ändå. :) en daggecko har rymt. såg henne när jag var på andra sidan rummet och när jag sprang för att fånga henne med håv var hon spårlöst borta? suck säger jag bara ibland..

litchi och arga är iaf i skolan nu. hade arga själv här hemma inatt och det gick bra. men dom vill nog helst vara tillsammans. de fick flyga fritt i klassrummet hela dagen idag. :) kul att se dem tillsamnmans.
argas föräldrar har nu tre nya ungar att ta hand om. en JÄTTESTOR och två mindre ;) hehe

jaja nu ska jag laga till någe att äta sne dra till stallet och möta monica. Hoppas alla har det bra. :)
//Ämma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0