5 maj

ååååh! har kanske chansen att få jobb! där jag praktiserade i höstas. Norrgården. :D skitfin gård /med grisar och kor. fan vad gött! hellre det än att jobba på ica!
fick mail från ena tjejen jag jobbade med där och hon sa att anders som äger och driver gården söker nån på ett sommarvikariat och ev. förlängt i höst! han skulle försöka få tag i mig via majsan på skolan men så kom josefin på att hon hade mig som kontakt på facebook så hon mejlade mig istället. hon hade lagt ett gott ord för mig, och självklart tackar jag inte nej till en sån grejj! Hoppas bara det blir av, får ta och ringa dit. :):):) känns som detta är guld värt som arbetsmarknaden ser ut nu. :)

jaja nu ska jag lugna ned mig. :P guidat småungar hela dagen på skolan. ;) not fun men vadå.. man överlever. vissa är iallafall söta ;)

NU är jag ensam hemma.. igen! suck på killar ibland. jag och linda ska iallafall ut och gå sen. :) prata av oss lite. :D alltid skönt. :)

Ha det bra alla!
//Ämma - kommande grisbonde?



Kommentarer
Postat av: Ida

oooh! Grattis!! va kul :D

2009-05-05 * 18:59:27
URL: http://kinesbus.webs.com
Postat av: Annmari

Hej och hå!

Va kul håller iaf en tumme för dig hoppas det går bra med sommarjobbet!



Vilken söt gris,

2009-05-06 * 08:08:51
Postat av: Lovisa W

va kul för dig! :D är inte ett dugg avis :/

2009-05-06 * 17:40:24


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0