4 maj

Slänger in ett kort inlägg innan jag ska sova tänkte jag.
Kort dag i skolan, åkte in vid tio, "hade" idrott och sen var det tydligen studiebesök på e.on. dötrist men kul att ha vart där iallafall. :P

sen vart det in till örebro och handla studenmössa. haha nej jag är aldrig sent ute :P sen var vi och kika på en till sak som jag inte ritkigt vill avslöja nu. :)

blev inte att åka till stallet idag. både jag, linda och hästarna behövde nog vila idag. ;) rätt öm från igår. blev mys med älsk framför en film med god mat.

sen tog jag en promenad och efter det en härlig dusch med min pojk <3

Nu är jag trött. :) Godnatt!
//Ämma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0