31 maj

oj sista maj idag. känns lika knas att veta nu när jag skrev det, hm studenten närmar sig. på fredag smäller det.. :/
morsdag idag då. grattis alla mammor därute. :) firade min mor med att tillsammans med pappa, lillebror och ena systern + älskling dåe, bjuda mamsen på buffémiddag på Sommarro ute i glomman. :) Uppskattat :D

sen bar det iväg till brickebacken och hälsade på emils mamma + syster diana och systerdotter alina. :) mycket trevligt, pratade även i telefon med ann. längesen. alltid lika mycket att prata om. :) saknar henne och lilleman!

nu på kvällen blev det stallet, åkte vid typ halv nio. sp djävulsk varmt ute så går ju inte rida! men vi kom iväg iallafall. puke var finfin <3 jobbade lika bra som sist stundtals. jobbade honom i springbacken och han orkade mer när jag fick honom nedåt. alltså jobbar han rätt? :D
älskar den hästen alltså, lätt en häst jag skulle köpa om man fick chansen. monica har döpt om honom till baldur nu, jag tycker inte det passar.. :( tycker Eifur är finare :( men men :)

nu ska jag titta på film, imorgi bär det av mot norrköping på klassresan dåe.
//Ämma


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Som vanligt = Underbart mysig (A) :P

2009-06-02 * 12:49:56
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Jag vill inte ta studenten.. men samtidigt så vill ja det :/ usch.. Vad betyder Baldur då?

2009-06-02 * 22:36:16
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0