24 maj

Ännu en dag är till ända. Är på riktigt bra humör. :)
Fotat hästar sen klockan tio i morse. Orkade inte stiga upp till nio så missa första klassen på den redionala hoppningen men vafan xD Fotat över 700bilder idag - över 150starter. Nice! Hoppa ända upp till 1.30cm, shitt alltså :O
Dagen går så fort när man är ute på sånt där. :) Dom ropade upp mig idag med i speakern ;) ska bli kul och se om jag får några beställningar. :D Ska iallafall skicka iväg bilder till hon som fixar med askersund ridklubbs hemsida nu. :)

Väl hemma nu har jag såklart grejjat med bilder, fick också klart med cellarbete. woho! Inga rester kvar nu! :D Prov & redovisning imrogon, samt göra klart sekt uppgiften sne är det inget mer :'D underbart!

NU ska jag gå och se på film med min älskling <3 Imorgon ska jag rida!
//Ämma

* Ekipage på 1.30 *

Kommentarer
Postat av: LovisaW

Ja skulle ha vart där :( suck Har du bestämt nåt pris än på dina bilder? :)

2009-05-26 * 18:03:22
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: LovisaW

Jag skulle ha vart där :( suck Har du satt nåt pris på bilderna då? :)

2009-05-26 * 18:04:20
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0