17 maj

Idag har det vart en skön dag. :) sov till halv 10 typ. sen bara slappat hemma. :))
Åkte till stallet vid 17.00 ungefär, väl framme pratade jag lite med monica som tog ut storm en sväng med hennes dotter som ville rida. :) själv selade jag på puke och tömkörde samt longera nere på banan. Gick superbra. lyssnar jättefint och var mjuk och följsam. något spänd i början.

sen släppte jag lös honom så han fick springa av sig lite. alltid lika fin att se på när han visar upp sina snygga steg. Efteråt var han bra flåsig så klädde av honom och tog på gimma så tog vi en mysig promenad i skogen där vi gick lite varsom helst för att lufta på fötterna ordentligt. Vi båda var hyffsat flåsiga när vi sen kom hem. ;)

Under tiden byggde älsk klart våra nya hiner så dom är nu klara. bara nya bommar som ska köpas samt att dom ska målas. :) kommer bli superbra! blir att bygga upp löshoppningsbanan igen och testhoppa för att sen testa att hoppa dom i ridningen. fan va kul!

Imorgon blir det uteritt tror jag. :)
Nu ska jag plugga till provet imorgon. :) Håll till godo av bilderna från idag. :D

//Ämma

* Min vackra pojke *


* Våra nya hinder *

Kommentarer
Postat av: Linda

F*n vad snygg han är! Blir ju bara vackrare och vackrare gubben :) Hinderna blev också jätte fina, tror det blir kanonbra i slutändan :D Tur att du har en så händig pojke ;)

2009-05-17 * 22:18:29
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

han är så snygg! :D räta på ryggen nu Ämma ;) hehe.. Snart är Troy å ja tillbaka igen å då blir det bilder :D

2009-05-19 * 00:17:36
Postat av: Anders

Härliga bilder och fin häst. :)

2009-05-24 * 19:41:05
URL: http://zebben.eak.nu


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0