15 maj

Nyss kommit hem från en underbar kväll i stallet. mår så himla bra av att vara där ute! Red tågslingan + kabelvägen idag. en tur på ca 5-6km. :) mycket hårt tempo idag. ;) trav och skritt i intervaller + galopp i lång och seg uppförsbacke. mohaha. Tränade också galoppfattningen på vägen hem på kabelvägen = rak lång väg. perfa! puke var så duktig, börjar på allvar söka sig nedåt nu, även om han tycker det är jobbigt, men han känns så jävla fin i steget när han verkligen jobbar under sig, även om inte nacken är med hela tiden. :) älskar utvecklingen!

Har också fixat studentklänning idag. Hade Linda med mig som smakråd. Behövdes *tack* hon var superduktig och vi lyckades faktiskt hitta en klänning åt mig. :D köpte också strumpbyxor, bh och trosor. :) vafan inte likt mig xD haha
Var såklart också in på Till Häst. :) Blev ett nytt hoppspö och nya svarta chaps. :)

Nu mår jag bra! Det är helg och jag får sova länge imorgon och jag kan vara upp hur länge jag vet med min älskling och imorgon ska jag hem till familjen! :D great!

Nej jag har inte tagit något lyckopiller ;)
//Ämma

* Puke och jag från idag, observera nya chaps. :) * 

Kommentarer
Postat av: Lovisa W

naaw så fiina ni är :D snygga chaps :D

2009-05-16 * 12:01:42


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0