31 mars

Lite om min dag då.
Vaknade imorse av att väckarklockan ringde kl. 07.00, det roliga var att jag knappt kunde sätta mig upp för en migränliknande huvudvärk..
Masade mig ur sängen och matade fåglarna sen gick jag och la mig igen. Jag sket allvarligt i förmiddagen i skolan. Ville bara sova brort huvudvärken. Vaknade runt halv 10 och kände att huvudet var bättre. Så jag givk upp och gjorde mig iordning och åkte till skolan vid tolv för att slippa missa etologin. :)

Etologon var lite rörig som vanligt ;) men Morgan är kul xD haha höll på att garva ihjäl mig åt en av hans "djungelhistorier" xD korkade tvättbjörn!

Men men efter skolan åkte jag, älsk och hans farsa till marieberg. Försökte hitta några kläder men hittade fan inte ett dugg som tilltalade mig.. och hittar man någe passar det ju ändå inte så vafan..
Skulle också till apoteket men det glömde man ju? skärpning ämma! det var ju anledningen! MÅSTE köpa novalucol för magen alltså.. får bli imorgon.
Handlade iallafall mat så ikväll blir det kassler och potatisgratäng! *mums*

hehe dagens impulsköp idag blev en fågelbur xD haha skulle bara in och kika på djurens center och hitta denna snygga bur som var relativt billig. :) 700kr som jag och älsk dela på + att jag hade presentkort på 200kr :) Så nu har litchi en stooor bur att vara i ;) fast han flyger ju mest fritt när vi är hemma men skönt att sitta i den på dagarna. :) Köpte också några hirskolvar. ska bli kul att se om han äter ;)

nä nu ska jag inte blogga mer. magen skriker efter mat så dags att äta. ^^ Ha det!
//Ämma

*Buren*

Kommentarer
Postat av: Linnéa (Kör 3)

Har inte kollat din blogg på länge, men gjorde det iaf nu och shit va fin din sida är! :)

2009-03-31 * 20:17:15
Postat av: Linda

det är ju en sån bur som jag har ju :D . Fast jag har inget galler .. asså längst ner :P . Nu vet du ju iallafall hur den ser ut ;P .

2009-03-31 * 20:39:18
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Jag har faktiskt inte bestämt mig än .. :S Funderar på massa, förslag? :P Funderar på Dior eller Miranda.. haha :P Jätte dålig på att komma på ^^

2009-03-31 * 22:45:57
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Linda

det är ju en sån bur som jag har ju :D . Fast jag har inget galler .. asså längst ner :P . Nu vet du ju iallafall hur den ser ut ;P .

2009-04-02 * 21:22:50
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Va skoj för Litchi.. eller inte.. har ju läst andra bloggen ;D hehe men han får lära sig :)

2009-04-03 * 22:05:23


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0