30 mars

Update
jaha nu sitter man här hemma igen då. nyss matat fåglarna efter att ha kommit hem från stallet.
Haha jag och Linda lyckades rida vilse idag bara för att jag skulle testa en ny väg x'D haha men efter två timmar var vi hemma igen iaf (A) tur att det är ljust så länge nu när klockorna vridits tillbaka x)
men på det stora hela gick ridningen bra idag. :) joggade hästarna i ett bra tempo. de har tendens att tävla med varann och puke börjar då löpa i nån vinlig travaretrav? men idag gick han fint. :) fattade också galoppen kanonfint! Han gick mycket bättre på nosgrimma! :)
För övrigt gick provet i växt & djurliv skit, så det vill jag bara glömma! usch!

nä nu orkar jag inte skriva mer. Ska åka och hämta älsk vid jobbet strax. :)
//Ämma


_________________________________________________________________________________________
fan fan fan.. prov i systematik idag. kommer gå så sämst! knappt pluggat någe för jag fattar inte ens vad dte är vi har prov på. fått typ 30 olika svar.. så detta får gå som det går. Blä!

Just nu sitter jag i morgonrock, ska snart gå och klä mig för skolan. Börjar halv ett idag men tänkte åka in och käka med Malin vid tolv. :) sen blir det att ha växt & djurliv ela eftermiddagen.. usch! har börjar få tillbaka min magktarr och misstänker starkt att dte har att göra med den misslyckade kursen.

men aja, ikväll ska jag till stallet och pyssla lite. :) förhoppningsvis hänger väl linda på också. :)
Ska ju testa nya tränset idag :D ska bli så spännade och se om det passar :D

En annan kul sak är att jag och min älskling firar 8månader idag <3 älskar dig min underbara sötnos. det innebär också att vi vart förlovade i ett halvår samtidigt som jag haft mitt körtkort ett halvår så ikväkll måste vi ju fira lite. :D <3

Aja, nu ska jag gå och fixa mig iordning. :)
//Ämma

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad fin hästen är!

Hoppas det går bra med fåglarna!

Tycker att du är så duktig!

2009-03-30 * 21:20:04
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Lider också av magkatarr :( usch de är inte skoj alltså.. Jobbigt med provet för dig :/ Men en positiv sak, Grattis :D till både kärleken å sen att du har haft körkortet i 6 månader :D <3

2009-04-03 * 22:03:20


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0