22 mars

Skämtar du med mig, vad är detta? ge tillbaka min vår! NU! *surar*
vaknade av att det snöa imorse, har morrat hela dagen åt elendet. vill inte ha mer snö nu.. helt överlycklig till våren som börjat komma. Sett båd ekrokusar, blåsippor och tussilago (!) och nu är det plötsigt vitt ute igen :( dam it!

men men, idag blev det att vi stanna hemma i sänna. mamma och pappa kom hem bruna som staan så nu känner jag mig riktigt blek ;) städat kaninburar och pluggat lite fågelsjukdomar och börjar skriva om celler. mest bara färdigställt bilder på de olika cellerna och gjort framsida, men ett steg på vägen iaf. :) tycker dte är rätt intressant att läsa om celler. kommer ihåg rätt mycket sen mikrobiologin känner jag. ^^ tänk att jag ska skriva om benceller vilket skriker överkurs xD haha får väl se om jag hajjar det hela ;)

vad har jag mer uträttat idag då, hm.. jo jag har bytt lite vatten i akvariet. eller rättare sagt hällt i det som dunstat bort + plockat bort kamfiskhonan som dött vilket inte gör mig ett dugg :P

sen mest bara gullat med fåglarna och älsk. nu blir dte film och sne sova. börjar inte fören 12 imorgon så det är skönt. :) blir nog stallet efter skolan skulle jag tro. :) Kanske älskling kan följa med och fota lite. :)

jaja intressant som vanligt ;) nu ska jag blogga på undulatus.blogg.se ^^
//Ämma

Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Jag vill också ha vår nu :@ är så jävla trött på all denna snö så ja spyr snart..

2009-03-26 * 19:39:09


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0