2 mars

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VILKEN HÄRLIG DAG!
skulle kunna avluta min blogg såhär men då fattar väl inte ni ett dugg skulle jag tro om min dag haha x)

ne men idag har jag vart med om någe underbart! så underbart att jag bara satt och skratta av lyckoruset! var ute och red med brukshästarna och galloprejsa på en öppen äng i djup snö! <3 så himla fantastiskt! var länge sen <3

men kanske ska berätta lite mer detaljerat om min dag så alla förstår ;)
som sagt hade bruks idag i skolan. Började med att fixa morgonsysslorna och sen fick vi rida lektion nere i ridhudet vid halv 11. red väl ca. en timme. jag red kravall. :) fick typ rida självständigt och jag red så svetten rann x) envisa häst och dumma kropp som inte vill lyda xD kämpa med galoppen i säkert 20min och fick det inte att sitta, fick till en halvtaskig galoppfattning innan jag gav mig pga av att vi skulle skritta av. felet var en skänkeldöv häst och fel sits från min sida. har så himla svårt med kort trav asså! MÅSTE TRÄNA PÅ DET!! men han gick fint i traven. fick ihop honom ritkigt fint ett tag. ^^ var rätt mysig att rida men lite ur form, säkert inte blivit riden ordentligt på ett tag ;)

efter lunch tog vi samma hästar och red ut i skogen där vi som sagt rejsa :D fan va kul! red travslingan runt och skritta och trava om vart annat. dock snöa det så var lite jobbigt då och då när man fick allt i fejset ;) haha men en helt godkänd dag. gillar såna här dagar med ridning ;) dock så kan jag kanppt gå eller sitta pga av att jag har så ont i mina sitt ben xD hahaha men men ;) bra träning ^^

annars så händer inte så mkt, pippin växer så det knakar såläs gärna andra bloggen. :) (Undulatus.blogg.se)
// en trött ÄMMA

Kommentarer
Postat av: L

haha lät som en jätte rolig dag, ångrar som fasiken att jag inte läste den här kursen på profeleringen.. har velat det hela tiden. Men men, som sagt måste man tänka på framtiden ibland och inte bara vad som är roligt .. ^^

2009-03-02 * 21:20:09
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Elin Lundström

Vad härligt! Kravall är min favorit i bruksstallet :) Körde och red honom jämt när vi var där :p Men nu var det ett tag sedan tyvärr...

2009-03-02 * 21:49:24
URL: http://eliisplace.blogg.se/
Postat av: Moa

Frågestund!

Fråga vad du vill, om anorexi, mig osv!

2009-03-03 * 15:04:35
URL: http://moaslife.blogg.se/
Postat av: sara

låter härligt :)

2009-03-03 * 20:52:01
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: sara

Låter som en härlig dag!

2009-03-03 * 20:54:48
URL: http://snuffsaan.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

guuud va härligt :D red igår ja också men de blev bocksprång i vartannat galoppsteg xD värsta söt är han min pålle ;) <33

2009-03-06 * 10:28:16


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0