15 mars

Ujj vilket nattuggla man pallar att vara idag då ;) över tolv redan haha så nu måste jag ju skriva om gårdagen jue ;D haha
Drog med mig älsk till stallet och red hamma. :) längesne jag träffade gumman <3

Mkt på g där nu.. Karma har flyttat.. hamma flyttar i sommar osv.. :/ aja, tur att jag har fuxarna kvar <3 dessutom får jag stallplats där hamma står nu när det blir ledigt..
men åter om ridturen, red inte så långt men tölta,trava och galoppa lite. :) älsk var superduktig och fota :) bilder nedan :)

annars har dte inte hänt så mkt, badat litchi, softat vart chaffis åt mama o pappa som vart på 50 års kalas. :) massa djur ute xD haha och halt! men men jag klarar allt ;D

nä nu ligger älsk och sussar så sött bakom mig i sängen så tänkte göra honom sällskap. gonatt!
//Ämma





Kommentarer
Postat av: alexandra

tack ämma! :D

2009-03-15 * 12:20:38
URL: http://alexandrasofiadahl.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0