11 mars

Förlåt att jag blivit så dålig på att blogga >.< men orkar inte hehe, igår missa jag tillome med undulatbloggen xo fy på mig!

Innan jag skriver något annat måste jag hålla en tyst minut för mig själv för idag är det ett år sedan min älskade hampus gick bort. du är saknad lilla kanin <3 men du har det bra nu. ler när jag tänker på alla fina minnen med dig som jag hoppades skulle bli fler än vad de blev.. r.i.p

Hampus
2004-2008
_____________________________________________________________________________________________

men till lite roligare saker då. :I idag så följe Linda (pravada.blogg.se) med mig till stallet och red Stormur. :D superkul var det och dom trivdes ihop så linda ska förhoppningsvis hjälpa mig rida dom. :)) bra mkt roligare att rida två, desstom svårt att hinna med två hästar ensam när tiden är knapp under veckorna. Vi red kabelvägen som tar ca 40min, trava och galoppera lite för att Linda skulle få känna på stormur och du verkade nöjd ;D hihi

innan vi red hem så pulsa vi omkring på en äng utanför gården så de fick jobba lite ben- och ryggmuskler. Jag passade på att rida lite volter och så. Puke är fruktansvärt stel men han lossnar mer och mer för varje gång. :) lyfte på benen kunde han iaf ;D trava även lite :)
efter dte var han helt slut så skritta av honom med filt en stund sen åkte det på ett fleecetäcke. vill ju inte att pållen ska gå och bli stel eller bli förkyld. :) Monica skulle plocka av det nån timme senare. :)

men det har vart en kanondag i stallet, och på fredag drar vi dit igen som det ser ut nu. är ju komplediga pga att vi ska till stockholm imorn på studieresa. :) Min gruoo ska på fågelhus/fjärilshus samt naturhistoriska museét :D inte så taggad men men ;) blir säkert kul :)

Nu ska jag fota litchi och uppdatera andra bloggen! cio!
//Ämma


Kommentarer
Postat av: Lovisa W

aaw lille kaninen :( hatar när djur går bort för en.. usch det är hemskt!

Men va skoj att du får hjälp nu i stallet :)

2009-03-12 * 10:46:31
Postat av: Anonym

Jag kan ju säga på en gång att jag var med än bara nöjd :D :D . Men det låter ju som Stormer.. haha det kommer ta tid att lära mig uttala det korrekt tror jag.. :P Joo, får väl hoppas på att jag lyckas :}

2009-03-12 * 19:14:55


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0