2 juni

Då var man hemma igen då. Sista klassresan slut. Känns konstigt, kommer sakna alla. Dock tycker jag inte att det var så himla kul. var väl kul på kvällen med alla småtävlingar och singstar osv men ingen direkt sammanhållning. äventyrsparken var okej, stolt över att jag våga åka linbana xD haha blåsrör och pilbåge var roligast :D vår grupp vann av någon mysko anledning xD vi var ju fega gruppen som inte våga något? dock de som våga satte allt xD men ändå. ^^ bra kämpat iallafall!

Kom hem idag runt ett efter en seg resa. :P trött som satan. men men går alltid bra med flickor i bilen. malin, ida och linda åkte med mig hem. :) även kumlaemma på slutet.

eftermiddagen har gått åt till att sova, äta, vila, kolla på film och hehe.. andra aktiviteter. ;)
Nu blire väl sängen snart. Kanske en film emellan. :) Skola imorgon, filmdag.

Välkommen till bloggvärlden Ida :D
//Ämma

*heidi högst upp ;)*
*

Kommentarer
Postat av: Sara med tassar

Tassar in och säger lycka till med allt. Att arbeta som sjursjukvårdare är roligt men väldigt dåligt betalt, jag vet för jag gör det:) Men vad är pengar, de behövs bara för att kunna köpa nya djur:) Själv räknar jag pengar i hundar, hihihi. Kramiz

2009-06-02 * 22:34:36
URL: http://www.acranium.com/blogthedog/
Postat av: Lovisa W

Kom hem från våran klassresa idag också.. riktigt skoj faktiskt :)

2009-06-02 * 22:37:49
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0