18 juni

Sista arebtsdagen för veckan då. Oj rörigt efter att terasa vart borta, stackars henne som får komma tillbaka och rätta till allt, usch känna sig otillräklig men jag har bara lytt order så gott jag kunnat. wille är duktig på att röra till ;)
Två av sugorna i BB hade feber idag, jättemysko. :/ en av tanterna låg över 40.0 :/ inte bra, så nu blire behandlingar på dom. Avvänjning på måndag. ska bli kul att se :D dock skönt emd helg nu, imorgon ska jag sova tills jag vaknar :D
Sen hem till askersund och grilla med familjen. Även flyttat rutn suggor nu så lösdriften blir tom för de nya sugorna jag fattar typ nada av teresas turboförklaringar så var väl mer ivägen än vad jag hjälpte men men >.< så är det att vara nybörjare! börjar iaf få in rutinerna lite iaf. :)

för övrigt sitter jag och lyssnar sönder islands bidrag till Eurovision 2009. låter är så sjukt fin att jag får gåshud. :D förutom det sitter jag och jagar efter en IRRITERNADE fluga som absolut ska sitta på min vänsterhand! cepe! *morr*

tycker det är grymt tråkigt att alla slutat blogga.. :( många bloggar som jag följt intensivt men som nu inte uppdaterats på två veckor.. jättetrist.

Aja, nu ska jag snart sova. Emil behagar ju inte att komma hem, kanske borde dra hem till askersund istället..
// Ämma

Kommentarer
Postat av: Lovisa W

ja ska blogga.. usch jag har varit jätteslarvig :( men det har varit lite mkt dessa dagar efter studenten :(

2009-06-21 * 19:52:57


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0