9 juli

Den deppiga och klagande trenden fortsätter..
Blir tokig, mått uselt hela dagen idag,  iallafall sen det stod klart att emil inte hade tid för mig, trots lovord. Skitsamma, orkar inte ens bli arg. Bara besviken och ledsen på att man är något slags bagage som folk verkar tycka är jobbigt att bara vila blicken på. Jävla väder, jävla längtan, jävla känslor jävla allting. vill bara sova sova sova. Vilket jag snart ska göra. Bara sova bort allting. det lät bra.

Dessutom blir man själv imorgon. Familjen dvs mamma, pappa & lillebror drar till rom imorgon. blev inte ens tillfrågad om jag ville med för de antog att jag inte ville det. okej jag tycker inte det är så kul med sånt men kunde ju vart roligt att få vara delaktig iallafall. kanske en uns av familjesammanhållning men icke..

Följde iallafall med dem till marieberg idag efter att jag blivit dissad av den människan som gör mig lyckligast. Var en riktig snorunge och tiggde till mig en whiteboard till stallet smat en ny ridhjälm. får emil en romresa kan dom banne mig lägga ut några kronor på mig.. hmf. ;P bortskämd, I know.

Saknar pållarna som fan. Känns bedrövligt att se muklerna rasa med raketfart. allt slit under dessa mpnader, borta. Fick beskedet av veterinären idag att provsvaren inte blivit bra för att LABBPERSONALEN vart sjuka och därför hade proverna blivit dåliga. !"#¤%&/(¤%&/#!¤%&/!!¤% Vad arg jag blir!
Monica sa iallafall att vi kunde ta ut dem o skritta om de inte visade feber. så hoppas det blir en tur nu i helgen, annars får jag panik.

Nu ska jag gå och deppa lite till.
// Ämma


Kommentarer
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

Hmf inge kul de där.. men snart agge hurru! :D

btw tror inte jag sagt.. Henrik och jag hade prat för ngr månader sen och han upplever de som om ja älskar han mer änn vad han älskar mig.. Allt de där Osäkra pratet gör mig galen.

Men nu bland alla provtagningar för saker och psykologprat, vansinnesatacker osv så är han glad att han har mig.. tur de annars vet jag faktiskt inte hur ja hade orkat med att "ta hand" om han när han får minnesluckor osvh grejs. mkt obehagligt..



tror båda känner oss (lr jag vet) att vi känner oss som övergivna.. VI måste hålla ihop förhållandet så gott de går.. sen att familjen åker till rom är elakt hmf. min familj åker till rhodos i okt (?).. fick reda på de månader efter att de köpt resan. hmf. men man bor ju inte hemma så..

kram!

2009-07-09 * 22:12:12
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Johanna

duu , keep it up ! <3

2009-07-09 * 22:15:40
URL: http://ohyeahjohanna.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Gud va jobbigt för dig gumman :( du är inte alls ett jobbigt bagage! önskar vi bodde närmre varann så skulle du se att vi skulle umgås :D <3

Typiskt att det skulle bli strul med provsvarena också :S usch.. irriterande..



Men vad blev det för hjälm då? :D nyfiken

2009-07-12 * 11:54:44


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0