7 juli

Idag var en typisk sådan där dag som bara flöt på utan att man igebtligen märkte det. pga dålig fantasi och tråkigt väder har datorn var min trogna vän idag fram till halv fyra då älskling kom hem från jobbet. Sedan åkte vi till askersund där vi bara har varit. :) nu på kvällen blev det mys framför film med popcorn <3

har inte så mycket mer att blogga om idag. som vissa säkert sett har jag satt in en nedräkning till agges hemkomst <3 Jag längtar någe grymt! Men nu ska jag krya ner i sängen. Ha det bra alla!
// Ämma


Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Hehe mitt tidsfördriv de senaste dagarna har varit ridning och läsning av första Twilightboken :D

2009-07-08 * 10:24:29
Postat av: Jossie

Roade mig som du vet av samma sak, framför datorn...

2009-07-08 * 14:22:15
Postat av: Ämma

härligt ;)

2009-07-08 * 14:33:41
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0