5 juli

Jaha, då blev man arbetslös igen. Gud vad fort dessa veckor har gått, vart tog de vägen? Som sagt sista dagen på norrgården idag. Känns både skönt och trist. Ska bli underbart med lite ledighet, sovmornar och kunna göra vad som faller än in fast ämdå skönt att ha ett jobb och dessutom där man trivs bra. Jaja, kanske blir mer frammåt hösten som teresa sa :) Även Anders som äger gården lät possetiv. :)

När jag kom hem sov jag, massor. haha dyngtrött efter festen igår och att jag fick vrida om dygnet och gå upp halv sex istället för kvart över fyra gjorde inte saken bättre så sov gjorde jag från lunch till typ fyra ;)
Sen blev det lite film och mat med älskligen sedan stallet <3

Linda och jag drog ut och pysslade med vår guldgossar. ryktade dom fina och bara myste. sen så busa vi upp dem så jag fick fota lite. :) Bilder kommer att komma på BDB sen. :) Enjoy ;)

Imorgon bär det av mot dalarna. runt 11-12 kommer vi till sör sellnäs islandshästar där jag får träffa agge <3 Ska även förbi dollarstore på vägen hem. kalas!

Nu ska jag antingen redigera bilder, pussa emil, laga mat eller sova. ;)
// Ämma


Kommentarer
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

tur att de lät possetiva mot hösten :)

och ubermysigt att du åker till agge imorn :D

2009-07-06 * 17:54:43
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Ledighet är aldrig fel det heller :) men som sagt.. ett jobb att gå till är inget fel de heller eftersom man få pengar för det ;D hehe.. va kul att du åker till Agge imorron! verkligen skoj :D och bilderna på BDB va jättefina :D <3

2009-07-08 * 10:19:32


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0