31 juli

Igår blev det inget bloggande för min del. Hade annat som tog upp min tid. Älskling & jag firade ju 1år tillsammans. Tyvärr var Emil sjuk så blev en mysig hemmadag bara. Först i askersund sen hem till kumla. :) När han blivit frisk ska vi ut och äta eller gå på bio tänkte vi.
Tack för att du finns baby. Älskar dig så mycket. Vi har upplevt mycket under ett år. både med och motgångar men jag vill aldrig lämna dig. Älskar dig! <3

Idag så har det vart segt. Skjutsade Emil till jobbet vid halv 7, kunde inte somna om hemma och tog en promenad. Åkte hem och fixade lite. Sen åkte jag till banken för att fixa ett till konto dit pengar för alla bilder jag säljer ska skickas. :)
Sen så hem och väntade på älskling. kollade även på iceage 3. helt okej. :P haha
fick reda på att älsk skulle till örebro och hälsa på sin mamma så drog med mig linda till marieberg då vädret var allt annat än trevligt för att åka till stallet. :( dumma regn!

på marieberg så flumma vi bara egenom allt innan vi hamnade på ett fik för linda inte ätit något sen lunch. där blev vi sittande tills de stängde hihi. massa tjejprat. :) <3 samt framtidsplaner ;)

sen åkte vi hemmåt. följde med linda upp, kollade på bilder, gosade med katter och planerade. ^^
imorgon hoppas vi åter på stallet!

sen kanske det blir bio på kvällen. om linda och mattias vill ha säällskap på harry potter? ;) men linda svarar inte på telefon hehe. :D du kan väl messa/ringa om du läser ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe jadu tjejen, du anar inte hur skönt det är att verkligen få ha pratat ut med dig idag.. Du är underbar :D Tack så mycket för det.. hehe (A) Klart ni ska med imorn, kommer bli kul :D <3

2009-08-01 * 01:10:17
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Soft dag du verkar haft! :)

2009-08-01 * 21:03:09


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0