29 juli

Nu är jag helt matt i skallen. Suttit och slitit med en bloggdesign till Lovisas kompis Cindy i nästan tre timmar. Men blev iallafall nöjd. www.Cindyirvin.blogg.se för er som vill tjuvkika. :)

För övrigt har det vart en lugn dag. Jagat stampe två gånger då han rymt. Tack och lov visade han generöst vart det var under sista rymningen så nu hoppas vi på att han stannar inne. Knasbollen. ;) På tal om honom måste jag köpa en sidavbitare jue. Dags att klippa hans tänder nu. Undrar om biltema kan tänkas ha sånt. hm. får kika.
Som plus i kanten har jag också städat akvariet. usch vad skitigt det var. tur att jag inte haft några fiskar. Dom har ju dött för länge sen hehe, fast inte på grund av för skitigt tack och lov. ;) sjukdom elle rnåge. :/ bara malehn och praktbotian som har fått leva ensamma ett tag nu. :P

efter det så fräscha jag till mig lite genom duschen sen åkte jag, emil, mamma & pappa upp till övralid och fika. superfin utsikt där ska ni veta över halva vättern. :) God kladdkaka också ;D
Efter dte for jag och älsk till motala och handlade lite fiskar. blev några enkla neontetror och svärdbärare bara. vill se så att balansen i vattnet är okej innan jag ger mig in på svårare (dyrare) fiskar :P

På kvällen blev det grillat igen. gott som vanligt hehe. också börjat starta upp planer för att starta eget. pappa tyckte min idé lät helt okej. :P får väl göra en affärsplan och se om det skulle vara genomförbart. :)

Aja nu ska jag sova. älskling surar för att jag dissar honom ;) Imorgon har vi vart tillsammans i ETT ÅR! :D
Ha det toppen alla!


Kommentarer
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

ohh ett år grattis! hoppas ni har de bättre nu <3

vad för affärsidée? nyfiiikeeeen

2009-07-30 * 00:35:02
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Cindy

Ja o du ska va nöjd jag blev iaf super nöjd!! tack igen^^

2009-07-30 * 00:53:39
URL: http://cindyirvin.blogg.se/
Postat av: Malin

Skulle du kunna fixa så jag också får en likadan design som du på din blogg?:)

Med en linje mellan headern och innehållet, fast inte lila färg som du har?:)

Det vore jätte snällt:)

Fast min header vill jag har kvar:)

2009-07-30 * 11:38:28
URL: http://labiosrojos.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Hon blev en aning nöjd kan ja säga dig :)

Vad är det för företag du planerar då? :D nyfiken

2009-07-31 * 22:21:29
Postat av: Jossie

Jossie tillbaka här på din blogg igen nu då, var ju ett tag sen sist. Blir så nyfiken på vad du har för framtidsplaner, får jag veta? :)

2009-08-02 * 20:05:15


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0