28 juli

Okej gott folk, idag mår jag bättre. Hehe, igår var inte en bra dag, men idag blir dne förhoppningsvis bättre. Emil kommer snart och vi ska prata ut.
Nog om det.

Jag har bestämt mig! Till årsskiftet blir dne en Thyravalp! Jag ska greja det! Det kommer bli toppen! Mamma och pappa verkar inte heller protestera, eller så tror dom inte på mig. Haha läser dom detta så kommer jag väl få höra sen men jag har bestämt mig. Thats it. I gonna get my puppy! Mejlade Nettan idag och berättade att jag vill vänta. Svider att jag inte tog en Regnavalp då jag ser flera stycken på tvåveckorsbilderna som ser ut att bli mörka *snyft* men får hoppas på att hanen till thyra är mörk och ger lite anlag för det . ;) Fast kommer älska min valp oavsett vilken färg det blir. :) Bara det blir en tik så. :D åh vad jag längtar redan! Hoppas hon tar sig lilla thyra!

Nu ska jag snart åka till askersund och hämta emil. lite nervös inför vårat samtal. Mycket känslor från min sida. Men vi ska greja det tillsammans.
Btw så tänker jag på dig sandra. tack för att du berättade. <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!



Regnavalparna kommer bli ljusa, alt. max få Regnas färg.



Hanen vi kikat på till Thyra, och ska träffa på söndag, är ljus så det lär bli "vita" valpar. Fast när man valt vilken typ av golden retriever man vill ha så spelar inte färgen någon roll - varken gällande lydnadsprov, jaktprov eller utställning :)

2009-07-28 * 21:41:11
URL: http://tomik.se
Postat av: Anonym

vad har hänt mellan dig och emil? berättat vad? :P

2009-07-28 * 22:09:43
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

valpiiiis :D

hoppas ni kan prata ut om allt ^^

puss

2009-07-28 * 23:30:30
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Gud va kul för dig! :D hoppas det går som du väntar dig :D

2009-07-31 * 22:19:08


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0