25 juli

Har iinte så mycket att säga om dagen. Sov till tolv (!) vad gör jag av mitt liv?? Åkte sne ut till örsta för att fördriva tiden med fotografering då Emil åkte ut och fiskade med sin brorsa imorse. :) Var hyffsat mer engerad idag och tiden rann iväg. :) Träffade även Lovisa vilket var trevligt, hennes kompis kom tvåa i 1.30 hoppningen vilket var jättekul Speciellt eftersom hon blivit nekad av den förbannade banveterinären att tävla sin andra häst för dagen då hennes vaccenation blev 2 månader försenad 2003?? Ofta det skulle spela roll nu? Cepe. Men men var kul att kolla på alla ekipage som vanligt. :) Så nu har jag 700bilder att gå egenom. En del ska upp på bilddagboken. :)

Efter örsta så åkte jag till stallet och satte på pojkarna deras flugskydd. Satt perfa på dom båda två och de verkade inte alls besvärade. :) Hoppas de sitter kvar längre än huvorna nu ;) Imorgon hoppas jag kunna rida, vore kul och få med sig någon ut.. :/

aja, nu ska jag sova. Kort inlägg idag.


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: ihelgen har det hänt lite iallafall, varit i Linköping på ikea och handlat lite med sambon.

idag har man varit på kalas och sen tagit det lungt. Regnet kom nygligen! -suck. det som varit så fint förut idag.

Gjort något skoj då? kram

2009-07-26 * 18:47:56
URL: http://gelepuss.blogg.se/
Postat av: Lovisa T

Det var kul att träffa dig med! Var ett tag sen :) Asså den dräa veterinären var ju helt knäpp ;s aja..

Måste se snart igen :)<3

2009-07-26 * 20:16:21
URL: http://www.ramirez.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Det där lät konstigt, håller med dig, ofta det skulle spela nån roll nu :S

2009-07-31 * 22:13:42


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0