21 juli

Oj vad mätt jag är! Älskling och jag har tittat på film nu precis och ätit massor med popcorn. Tror jag snart poppar till ett popcorn själv ;) Men gott är det!

Dagen har vart rätt lugn. Gick upp halv tio ungefär, tog en dusch och åt frukost. Sen bar det iväg till marieberg för att få ut ett nytt armband åt Emil då han tappat sitt, dock hade vi fel papper emd oss så blir en sväng dit igen i dagarna. Så kan det vara. Efter marieberg så åkte vi till skolan och hälsade på i djurhuset. Kändes otroligt konstigt att vara där och veta att man inte kommer tillbaka som elev. Kommer sakna otroligt mycket. Träffade iallafall stina men eva hade semester. tråkigt, hade gärnat vilja träffa henne och prata lite.
Fick även se arga, usch inte alls tam längre. jättetrist. dessutom hade de flyttat upp litchi till fågelhuset så hon var nog lite ensam då nike & kiwi är rätt tajta. hm jättesynd..

Annars var väl saker och ting sig likt. En skäggis vart borta, och den som var kvar var supersur, de hade köpt in på belgiska jättar, honor. :) söta. varpa satt med james, marsvinet och var lite butter ;) keno var kelig som vanligt :) och så gick det en galt med en av suggorna. snacka om liten i jämförelse med de på norrgården ;) jag har lixom fatsnat för grisar :O ska höra med majsan om grönt kort till hösten :) samt försöka få C15 svin via blåstjärnan :) grisbonde xD
Men usch vad jag kommer sakna det där på kvinnersta, fy alltså! man kanske kan tigga till sig någon helg och jobba på. (A) Lätt att jag skulle vilja jobba som instruktör där, lätt! Drömma kan man ju.. :(

Jaja, nu är älskling igång och städer? klockan halv tolv lixom hehe, men ska väl gå och se om han vill ha hjälp. Trots att jag fixade disken och maten förut. Gjorde jättegoa stuvande makaroner förut. Trodde det blev misslyckat med icke! Bor nog en liten kock i mig med ska ni se!
Här nedan är lite bilder från kvinnersta, dock kommer de i stort format på bdb någon dag framöver.


Kommentarer
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

va synd att arga inte är tam :(

hahaha han är som jag! jag kan börja städa undan och diska lätt vid 12-1 på natten om jag itne är så trött xD

2009-07-22 * 10:38:44
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa T

Kommer kännas konstigt att inte träffa dig på KV längre :( kommer faktiskt känas tomt :/

Du kan ju alltid fråga om dom behöver en instruktör?;) Man vet aldrig :D

Kram

2009-07-22 * 22:32:09
URL: http://www.ramirez.dinstudio.se
Postat av: Frida

Sv: Jo, hon är trevlig.

Vad gör du om dagarna då när du är arbetslös nu?

Ha en bra dag!

2009-07-23 * 12:18:27
URL: http://gelepuss.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Jättesynd att de inte har tid för att hantera alla djuren på kvinnersta :/ hm.. skulle också vilja ha grönt kort å de där C15 ;) Grisar är ju de bästa lantdjuren! :D

2009-07-25 * 09:21:38


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0