20 juli

Gud vad många besökare som besökt min blogg idag, rekord tror jag. Kulkul att folk läser tycker jag. :) Fast antagligen är det väl bara en engångsföreteelse men ändå. Lite kan man ju få glänsa.

Dagen har som vanligt runnit iväg utan att man egentligen hunnit med. Skjutsade pojken till jobbet till halv fyra och drog sedan in till marieberg köpcentrum och gick runt lite för att fördriva tiden. Hade även ett ärende in till apoteket. :)
Såklart kunde jag inte hålla mig ifrån hästsportbutiken och gick därifrån med ett par nya ridbyxor samt ridstrumpor. Onödigt köp men sköna var de! hihi satt som en smäck!
Gick också och filura lite på vad jag ska köpa till alla som fyller år nu i augusti. hm. :)

väl hemma hann jag knappt sätta på datorn innan det var dags för stallet med linda :D Vi for utn, pratiga som vanligt och tog oss en lugn skittur på pojkarna. de är ju fortfarande under vila men provsvaren kommer väl när som helst. :)
Linda fick för sig att rida barbacka och utan grimma idag också, var kul då jag brukar få tjata på henne att skippa sadeln, dessutom gick det jättebra för henne. Nästa gång blir det är högre tempo så får vi se hur kaxig du är ;)

Puke gick bra idag, pigg som attan och taktade de första tjugo minutrarna innan han tyckte det var dags att varva ned. ;) Hittade också en liten översvämninge fter helgens regn där ahn fick bada hovarna. han är ju så feg för vatten så jättebra miljöträning för honom, och han stod faktiskt och krafsa lite så han tyckte nog det var lite roligt och spännade. :)
Jobbade för övrigt på bra, fast begärde inte så mycket idag. Längtar tills nästa dressyrpass.. det behövs ;)

Nu ska jag gosa lite med älskling om han nu kan slita sig från sitt pokernördande ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Killar ska ALLTID göra annat när vi tjejer vill gosa med dom:P

Martin är likadan, men bara ibland;)

2009-07-21 * 00:56:28
URL: http://labiosrojos.blogg.se/
Postat av: Lovisa T

Haha Evert som jag brukar rida, han tkr inte heller om vatten, men i dag när jag kom och skulle ta in dom så stod han i lilla "bäcken" som dom har mitt i hagen och lekte med vattnet ;) haha

2009-07-21 * 22:40:28
URL: http://www.ramirez.dinstudio.se
Postat av: Lovisa W

Aa det behövs med nya saker ibland :) vill också ha ett par nya ridbyxor.. väntar ju på ridstövlarna så det hettar om öronen ju xD usch, tålamodet tar snart sluut!

2009-07-25 * 09:18:38


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0