17 juli

Jaha, dagen började med att älskling lämnade mig ensam i sängen runt åtta imorse. Vid nio drog jag hem till askersund. Fick missljud i bilen på vägen genom sannahed så stannade för att checka efter punka utan resultat. En bit utanför åsbro började hela bilen "vobbla" så pappa ringde till rejmes i askersund och bad om att jag skulle få komma in. Stannade till i skyllberg och kände om det var något hjul som satt löst men icke. Iallafall inte som jag kunde känna. Brummade vidare till askerund då försvann det helt plötsligt? Han som hjälpte mig på rejmes hörde inte heller något när han provkörde och inget hjul var löst eller varmt. Mycket skumt det där. Men nu verkar bilen iallafall okej. ;)

väl hemma så blev det mycket prat med familjen. systrarna lisa och åsa är hemma. åsa som ska ha barn och allt. :3 mys! Vi åkte in till askersund och turistade lite bland alla andra jävla turister x) stod en kvart för att få en mjukglass haha gick lite på stan och shoppade, eller ja iallafall åsa. blev även ett besök på snäck&korallbåten. min favvoaffär sen barnsben ;)

väl hemma bjöd mamma på god stek med brunsås och färskpotatis. sen kom syster netha med barnen. sötungar alltså. tuva och jag har matat kaninerna med sallad hela eftermiddagen haha
Vide bara flinar åt allt och alla x) så himla söt är han!

passade även på att klippa tänderna på stampe. försökte få tag i en ny sidavbitare då den jag har är så himla slö men nejnej de hade bara monsterstorlekar. kanske en fördel om man får in den i munnen på kaninen? eller? haha får leta vidare :)

jaja sen har jag typ vart ensam då systrarna tog med emil på tomas ledin konserten i linköping. så jag har kollat på benjamin button. stekt kött och potatis och sen poppat popcorn och bara myst med mig själv. :)

Det sista jag ska nämna nu är väl mer eller mindre ett mirakel. Kvällens mirakel. Skulle ta in kaninerna. var lite orolig då de vart ihopsläppt den typ sextiden och tänkte nu ligger de flåsande i varsitt hörn med hårtussar i munnarna efter alla slaggsmål men vad ser jag? DE SITTER TÄTT IHOP OCH MYSER! Smulan tillochmed tvättade på stampe som var helt salig. måtte detta vara ett bra tecken! att de kanske kan bli sams? kunna bo tsm?? Ojoj inte hoppas för mycket men liiite? Håll tummarna!

// Ämma


*bildbevis*

Kommentarer
Postat av: din älskling

kul att du fick kolla på dom där snäckerna det var en ricktigt fin affär du och jag får åka dit nån gång mer :D kul att kaninerna hållde sams kanske vi inte behöver hålla koll på domom dom är med varandra :D ska sova nu god natt älskar dig <3

2009-07-17 * 23:24:07
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja, man ska vara stolt över sin kropp, det är ju den enda man har :)

2009-07-18 * 00:04:33
URL: http://ostlundh.blogg.se/
Postat av: Sandra

kanske dags att uppdatera min blogglänk lite ;D haha

2009-07-18 * 00:08:16
URL: http://ostlundh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gött :)

2009-07-18 * 00:19:17
URL: http://ostlundh.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

vilken rolig dag du har haft :D måste besöka den där båten nån dag :) får ta med Kim dit så får han visa mig lite :P jag fick en chock när jag såg Smulan å Stampe ligga tätt intill varann :) va söta!

2009-07-18 * 12:49:11
Postat av: ämma

svar till lovisa: Ja men låt honom göra det. ^^ mysigt!

Vad tror du jag fick???? xD

2009-07-18 * 12:51:24
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Malin

Yyeeeaaah, mjukisbyxor for ever♥

2009-07-18 * 16:55:58
URL: http://labiosrojos.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0