10 juli

Idag gott folk mår jag bättre. Eller okej, hade ett sammanbrott tidigare idag men det ordnade upp sig. Tyvärr med dåliga konsekvenser. Var längesen nu, skäms.  Aja skitsamma. Nu är det bättre, inte bra men bättre. Vet faktiskt inte vart denna svacka kom ifrån, eller egentligen vet jag nog det men vill inte erkänna det för mig själv. hm.

Jaja, dagen har bestått av att ligga och läsa. Längesen jag ägnade tid åt sånt men nu har jag kommit igång känns det som. Mysigt. Trevligt att läsa om andras livsbekymmer. ;D haha dessutom har det vart dåligt väder fram till nu på kvällen så då kan man ju med gott samvete sitta inne ;)

på kvällen hämtade jag min älskade emil i askersund där han kom med bussen. saknat honom otroligt mycket trots att vi sågs senast i onsdags. puss på honom.
Vi har lagat mat. pasta. mums vad gott det blev. :D vi är riktiga kockar han och jag när vi orkar ;) skönt att ha ett fräscht kök att laga mat i nu när man är hemma i askersund ;) hehe

Men nu ska jag göra honom sällskap i sängen. Han sover nästan, vart uppe sne 6 stackarn. själv sov man ju till halv 11 så inte speciellt trött än men det ska nog gå ändå.

Ha det bra kära vänner!
// Ämma

Kommentarer
Postat av: Jossie

Hm, känner igen det där med typ sammanbrott, har också varit med om det. Men det var länge sen, typ feb-mars..

Och förstår (!) verkligen det där med ett fräscht kök att laga mat i haha! :D

2009-07-11 * 14:49:46
Postat av: Freddy

Maten ser jättegod ut!

2009-07-11 * 16:50:13
URL: http://crapfreds.blogg.se/
Postat av: Ämma

Svar till Jossie: Ja du om någon lär ju förstå det där med fräschhet ;)

2009-07-11 * 19:30:23
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Det där såg gott ut hörre du :D

2009-07-12 * 11:56:20
Postat av: Ämma

svar till lovisa: massa gott!

2009-07-12 * 12:02:41
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0