P R OV R I D N I N G

usch vad dålig jag är på att skriva i bloggen! Måste bättra mig!
Men denna vecka har det varit så fullt upp att datorn kommit i andra hand lixom.

Förra helgen jobbade jag i djurhuset på skolan. Gick superbra och jag hade hjälp av älsklingen. :) tacktack <3
i veckan började profeleringen som ska vara i 6veckor framöver.. hade valt att plugga svin men för få anmälde isg (bara jag) så jag fick mitt andrahandsval som var höstkunskap grundkurs och burfåglar. Helt okej. kul att vara lite i brukstallet och bra att lära sig lite om fåglar vilket jag är värdelös på. x)

så denna vecka har jag lärt mig att köra med loksele och vagn med stora brukshästar :P kul kul ^^
 burfåglar är väl mindre skoj, fått stäa fågelhuset typ. vårat projekt ska iaf bli att bygga ett duvslag så våra duvor kan flyga fritt framöver i vår. :)

För övrigt så rullar livet på, jag och älsk firar 6månader idag. vilket underbart halvår som gått <3 älskar emil så mkt <3 soulmates känns det som <3

Inom hästfronten så står Hamma nu efterosm hon är så öm i fossingarna, ska skos om nästa vecka så då kan hon börja ridas igen. Liza ska troligen få hem två till isisar så dte blir fullt upp. :)
+ att idag var jag och provred två små isiskillar utanför hallsberg som jag ska börja motionera lite under veckorna i vår om det funkar. :)

aja ska försöka bli lite bättre med bloggen, kram på er så länge
//Ämma


Här är bild på när jag provrider isisarna idag. Stormur och Puki. :)

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0