Ridit Hamma

Idag så har det vart en lugn dag. Sov till 10 ungefär. sovit väldigt oroligt inatt me dkonstiga drömmar om krig och dataspel. haha.

Vid halv ett nånting drog älsk och jag på oss kläder och släpa fram cyklrna och drog till stallet där vi tog ut Hamma på en skrittur. Hon är ju så himla öm i fötterna nu eftersom hon är barfota så det är mest för att hon ska få komma ut lite. Dock kom Liza och jag överns om att hon ska få stå nu till den 5/2 då hovslagaren kommer. Känns inte bra att rida när hon är så öm.

Vad som var kul var att älsk ville hoppa upp en stund. Dessutom bjöd Hamma mig på ett hopp över ett dike så nu har jag hoppat barbacka för första gången ;D haha

Nu på eftermiddagen åkte älskling hem till Kumla. Han och hans brorsa skulle övningsköra och sen på poker så jag fick inte följa med ;) hehe

men men jag har ätit massa popcorn så jag har det bra, även om jag saknar skitungen min <3
imorn är det skola, bläää..

//ÄMMA

Kommentarer
Postat av: eva

Hörrödudu... vad då äckelskola och skola bläää, så säger man väl inte... Trodde du tyckte om att gå till skolan och träffa mig =)



Kram på dig!

2009-01-27 * 22:46:17
URL: http://lavakaka.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0