Inköp idag

Idag drog älsk och jag iväg först till Kumla där emil skulle på lite antällningsintervju kan man säga på lidl. :) gick bra och han ska börja jobba där så smått antagligen. :)

Sen efter det for vi till marieberg där jag passa på att införskaffa mig ett par nya ridbyxor. :) helskodda denna gång ^^ assnygga och så ett par matchande strumpor till de. :) längtar till att få provrida i dem ^^

Sen efter att varit och handlat på Till Häst så köpte älsk ett par helsnygga skor på skokanonen för 50spänn! rea gillar vi ;D sen in på marieberg där älsk klippt sig på dropin och jag kollade på väskor men hitta inget som jag gilla :) :)
sist men inte minns åkte vi till grizzly och köpte två kilo foder/godis till kaninerna ;D  vafan måste ju räcka ett tag xD haha

sen bar det iväh till kumla och hämta kläder till älsk. han ska börja med skördarveckor nu i skolan då han går skogsutbildningen så blir att bo på skolan typ. :) sen åkte vi och hälsa på emils familj i hjortkvarn. :)

nu hemma har vi haft lite myskväll med gottis och så. dock bråkat med pappa så är lite depp.. menmen han får skylla sig själv denna gång..

aja hej på er!
//ÄmmA

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0