hällefors

Idag har jag och älsk + hans kusin micka vart till hällefors för att hämta grejjer som mickas unge jimmy glömt hos sin pappa. :) Älskling fick övningsköra dit och hem vilket gick riktigt bra. :D dock blev vi stoppade av polisen på vägen hem ;) fast bara för en kontroll.

sen har det inte hänt så mycket, haha älsk och jag sov till 12 och då var det bara att packa oss in i bilen och dra till kumla och möta upp micka.

Nu ikväll har vi haft det mysigt framför tv med lite snacks. :) dock är jag lite nere, känner att jag tappar kontaken med alla kompisar. säkerligen jag som gjort fel och nu verkar ingen kunna vara med mig. aja.. kanske övereagerar.

Nu ska jag gå och pussa på emil <3
//EMMA

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0