9 F E B R U A R I

Hejhå alla trogna läsare. Nu kommer äntligen dagens inlägg!
Sitter och är lite lätt ledsen/irriterad men men..

Lite om min dag.
Åkte till skolan vid halv 8, segt som fan i trafiken pga av väglaget. Kom till djruhuset, fick fixa alla fåglar tsm med malin & sara och senare lollo. Efter det hade vi ingen lärare så slutade vid elva. Käkade lunch och åkte hem till kumla där jag hämtade upp älsk hos hans kusin micka.

Åkte hem till klockarbacken, bytte om till ridkläder och for ut till fuxarna. :) Underbart väder ute med några minus, sol och nysnö! :D perfekt! Tog ut stormur och upptäckte att han fläkt upp ena underläppen lite så ringde till monica och rådfråga. Hon tyckte jag skulle ta ut honom och rida men i grimma så det var vad jag gjorde med älsk hack i häl ;D stackarn höll på att förfrysa ;) emn han var jättesnäll och fota och fick rida tillbaka :) han fick prova på att trava barbacka för första gången xD det var en syn hihi

Trava i nysnön inne på en skogsväg, underbart alltså! <3 dock är hans trav helt omöjligt skumpig xD haha men jag börjar få kläm på det ;) tölten hittar vi ännu inte >.< men jag ger mig inte xD haha

Eftersom det var tänkt att jag och malin (vilket inte blir av tyvär) skulle ut imorn och rida på förmiddagen ville jag inte antränga otränade puke med att vara under ryttare två dagar i rad så honom tog jag ut och longerade. gick bra men det var stelt och ringrostigt ;) hehe men blev kanon på slutet. Blir nog till att jobba mer med honom på longering för att få honom att lyssna lite mer. tänkte ta ut honom själv imorn och se hur han är själv samt jogga lite lätt. Stormur får nog en lite mindre tur eller en promenad bara.

men men nu ska jag sätta mig intill älsk och kika på en film tror jag. :) sen blir det sova <3
Hälsningar Ämma!


 * Jag och Stormur *
* Puke longeras *

Kommentarer
Postat av: Ida, Luna & Chila

åååh! hitta hit nu av ren slump.. härligt med blogg!! nu kan man haka på trotts att muppiga BD fortfarande strular

Och äntligen kunde man se bilder på issisarna.. så himla vackra<3 längtar tillbaka till hästarna nu (A)



Kram på dej! <3

2009-02-09 * 21:31:53
URL: http://freewebs.com/kinesbus
Postat av: Agn

Nä de skickar inte efter den sorten, såååklaaart :( Men Johanna kommer ju i helgen så hon ska försöka få med en sladd :)



Ohja, det känns verkligen i kroppen att man ridit ._. så i morgon blir det definitivt vila!

2009-02-09 * 22:54:55
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agn

Nä de skickar inte efter den sorten, såååklaaart :( Men Johanna kommer ju i helgen så hon ska försöka få med en sladd :)



Ohja, det känns verkligen i kroppen att man ridit ._. så i morgon blir det definitivt vila!

2009-02-09 * 22:55:03
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Lovisa

aaw härligt :D

2009-02-11 * 20:34:35


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0