8 F E B R U A R I

Update.
Jaha då har man vart iväg och ridit då. Lotta backa ur då Clinton blir så spattig när han är blöt, dessutom var hon rädd att möta plogbilen. Jag gav mig ut ändå, men risk för att få snöstyltor men det gick bra iaf ;)
Tog en jättekort sväng för att slippa vägar där risken för snöplogen var stor. helmysigt att pulsa i snön :) Hamma frusta hela tiden av nöjdhet ^^

Tölta och trava en del gick faktiskt ritkigt bra stundtals, men så faller hon in i den förbannade gristöltliknande gångarten så får man börja om igen xD haha men hon kan om hon vill ;) Galopp försökte jag också med men det var för halt så lät bli efter några försök. :)
red barbacka såklart. Hittade faktiskt mina ridtermo så idag har jag inte frusit ett dugg :D helmys!

Nu väntar några skitiga kaninburar som ska städas sen är det kalas. Senare ikväll blir det nog kumla tror jag. vi får se. :)
På tisdag ska jag ut och rida med malin igen som det ser ut nu. mysmys. :) dock vill jag rida Stormur igen xD haha men men malin o jag kanske kan byta en stund ^^ vem vet, malin som får avgöra då hon känner bäst vad hon klarar av och inte då Puke inte är lika stabil som Stomur. :)

Nu har jag ont av en förbannad visdomstand som börjar komma! >.< ajaj!
ha det bäst!

Hälsningar Ämma!


__________________________________________________________________________________________

God morgon folket.

Kan inte låta bli att blogga lite nu. Kommer en uppdatering senare under dagen då jag först ska iväg och rida vid elva och sen ska på kalas. Syster fyller år. :)

Inatt har jag drömt massa knas. Först att Smulan dog och förvandlades till en kruka med ett huvud. Vaknade helt kallsvettig så idag ska jag pussa extra på henne. Efter den drömmen runt 6 imorse hade jag svårt att somna om men lyckades så småningom. Då drömde jag att jag var på solsemester någonstans med skolan och det blev jordbävning med massa mystiska varelser som föjd. jag blev flyktig som sökte efter en skyddsstad i underattentunnlar från folks swimingpooler på någe sätt. asså inte äckligt vatten. Och där fanns det attackerande fåglar, halvdöda alligatorer och diverse annat o.O

sen blev jag jagad typ. Blev som en jude under andra världkriget. Förföljd, fick inte göra någe och såg en massa folk dö..usch när jag lyckades vakna vid nio kändes det bäst att gå upp faktiskt..

När jag tittade ut så har det snöat massa inatt, fast det ser ut att vara blötsnö, så det blir väl blött hela dagen. men ska iaf ut och rida med Lotta sen. hoppas jag hittar mina gamla ridtermobyxor någonstans :O *håll tummarna*

men jag kommer med en liten uppdatering under kvällen. :) Jättekul att det var så många inne igår och läste! :D På bilden kan ni se framsidan av våran tomt med all snö.:))
Hälsningar Ämma


Kommentarer
Postat av: ale

jag kan förstå att du gör det ;) åh va så uppenbart att hon va bäst så går ugglan OCH dansbandstöntarna vidare till andra chansen och slår ut marie och en annan bra! :s vad lider dom av seriöst ;) åh arg jag blir ,p

2009-02-08 * 10:25:21
Postat av: Magda

Vilka konstiga drömmar du har o.O

Hoppas du har de kul idag :D

kramar

2009-02-08 * 10:33:19
Postat av: Lovisa

Men gud vilka hemska drömmar :O usch.. kan förstå att du vaknade kallsvettig :I

2009-02-08 * 10:43:08
Postat av: aliiciia

Hej !Gud vilken fin tomt du har ! :O

Förstår varför du blev kallsvettig !

2009-02-08 * 10:48:02
Postat av: älskling

det är inte kul med merdrömar ha det kul och hälsa netta från mig

2009-02-08 * 11:39:19
Postat av: helga

haha vad komiskt, min bror fyller okså år idag =) han fyller 18 ^^

2009-02-08 * 12:44:19
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: helga

svar: haha det är inte så svårt ^^ jag är inte så trött som jag trodde jag skulle vara... :p

2009-02-08 * 14:44:43
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken läskig dröm du hade ;o haha

2009-02-08 * 18:01:51
Postat av: Linda

Hörredu ämma, du får ta och berätta för mig hur grisepass känns , för jag vet inte och det är ingen som kan tala om det för mig! :P



Jaa jag hade hoppats på att få rida idag, men som sagt är man sjuk så är man :( .. Tack så mycket iallafall! <3

2009-02-08 * 23:56:59
URL: http://pravada.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0