6 F E B R U A R I

Nu sitter jag här hemma med myskläder. skönt att vara hemma verkligen. :) Dock saknar jag sötaste som är i hjortkvarn och hälsar på familjen där. :'/ <3 men men..

För övrigt mår ag toppen! Vart ute och ritit med MALIN <3 i nån timme på Stormur och Puke. :)  Helt underbart i nysnön! :D Puke var jättesnäll, behöver bara komma in lite mer i ridningen. Stackarn lär ju vara rätt ringrostg efter att ha stått ett år. Men han var superdutkig men riktigt trött när vi kom hem hehe. inga muskler stackarn. men det ska vi fixa upp så småningom :)
Ridturen var iaf helt under och det tyckte likaså malin vad jag förstod ;) hihi <3
Trevliga gossar är det iaf jag fått chansen att bli medryttare på, och självklart ska malin med fler gånger, det tyckte också ägare monica. :D det lät som iaf. :) Så det var skitkul att höra då det är så mycket roligare att rida två. :) ska förhoppningsvis dit och rida på tis förmiddag om det går som planerat. :D skitskoj!

och imorn bär det av och rida hamma, hon får nya skor imorn. :) (blev inställt i torsdags) så nu ska jag änrligen kunna jobba henne lite i trav, tölt och galopp också. :) lmgtar efter tanten! <3

Nu väntar godmat, popcorn och en lugn hemmakväll!
Hälsningar Ämma


Kommentarer
Postat av: Camila

Fin blogg

2009-02-06 * 23:08:07
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: älskling

jag vill följa med och rida någon gång :P det skulle vara kul om jag och jag gjorde det :D

det är goa hästar och dom är söta :P hehe

älskar dig

2009-02-06 * 23:30:42
Postat av: Lilja

Va bra att det går så bra för dig:)

2009-02-07 * 14:27:41
URL: http://lillalilja.blogspot.com
Postat av: Lovisa

ååh va skojit :D vill också rida islänning xD

2009-02-07 * 18:37:28
Postat av: Magda

De går verkligen frammåt för dig! :D

De är jätte kul att höra :)

Kram på dig

2009-02-07 * 22:27:28
Postat av: Julia

Vad fina :)

2009-02-08 * 00:54:55
URL: http://cizev.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0